Felanmälan
Här anmäler du fel som behöver åtgärdas i din lägenhet, allmänna utrymmen och utemiljö.
Du kan även felanmäla via mail till info@goingehem.se.
Akut felanmälan och Trygghetsjour utanför våra öppettider ring Securitas 010-4705252
Fel på TV och bredband.
Har du problem med de kanaler som ingår i hyran eller om TV-box eller router krånglar ska du ringa 020-202070 för support.
Har du tecknat eget abonnemang från Telia på bredband och det är problem ska du kontakta 020-240250 för support. Har du bredband från annan leverantör ringer du till deras kundtjänst.
Som hyresgäst kan du:
- göra en felanmälan och följa den
- se aktuella och tidigare hyresavier och kontrollera att de är betalda,
- se vilket OCR nummer du ska använda när du betalar din hyra
- uppdatera dina kontaktuppgifter
Som sökande
- kan du ställa dig i vår bostads- eller bilplatskö
- leta efter lediga/uppsagda lägenheter
- se sökta objekt och erbjudanden
- tacka ja eller nej till erbjudanden
- anmäla och hantera prenumeration via e-post på lediga objekt som passar dina önskemål
- uppdatera dina personuppgifter, önskemål om lägenhetsstorlek, område och kontaktuppgifter.
Bomkörning
En bomkörning uppstår när Göingehem eller vår entreprenör har planerat att utföra ett arbete i er bostad men inte kunnat åtgärda detta av någon anledning. Exempelvis att utföraren inte kommer in i bostaden eller att något har förhindrat utföraren att utföra sitt arbete. Har man som hyresgäst sagt att man ska vara hemma vid utsatt tid eller meddelat att nyckel lämnas i tuben men man inte är hemma eller att nyckeln saknas i tuben kommer en avgift uppgående till 500 kr att tas ut för bomkörningen.